Sander Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Hei, er helt ny til dette og har såvidt startet med smart hus (id-lock 150) Det jeg lurer på er om det finnes noen alternativer til dette for oss i norge HS-WD200+ Wall Dimmer/Switch Eller er det lyspærer som er tingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 3 timer siden, Sander skrev: Eller er det lyspærer som er tingen? Neida, gå gjerne for smarte dimmere. Etter min smak er smarte pærer noe man for all del kan spe på med (jeg har noen selv også), men smarte dimmere gjør at jeg står friere i valg av lyskilder. 3 timer siden, Sander skrev: HS-WD200+ Wall Dimmer/Switch Den HomeSeer-dimmeren skulle jeg gjerne hatt i EU-format, men finnes ikke. Det vanlige her er en Fibaro Dimmer 2 bak eksisterende (eller nye) brytere. Men du kan også få dem i skru-format hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Sander
Hei, er helt ny til dette og har såvidt startet med smart hus (id-lock 150)
Det jeg lurer på er om det finnes noen alternativer til dette for oss i norge
HS-WD200+ Wall Dimmer/Switch
Eller er det lyspærer som er tingen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.