hakonm Skrevet 24. desember 2020 Del Skrevet 24. desember 2020 Heisann! Er det noen som vet om man kan bruke en Heatit Z-dim for så å bytte ramme og hjul med Elko plus servicepakke for dimmer? Har brytere og stikk i Elko plus sort så skulle gjerne hatt dimmere i samme utførelse. Dessverre er Elkos egne smartdimmere svært dyre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fossebasse Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 Hei. Litt sent svar kanskje, men ja det funker fint. Jeg har Heatit Z-dim med elko pluss rammer og dimmerhjul, det funker veldig bra👍. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakonm Skrevet 28. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2021 Takk for svar. Jeg endte opp med Q-Light sin z-wave-dimmer og svart servicepakke. Den matcher Elko plus sort, så det ble veldig bra. Da finnes det altså minst to alternativer til de som ønsker skrudimmer med z-wave til sort Elko plus 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIYglenn Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Fossebasse skrev (På 28.1.2021 den 17.39): Hei. Litt sent svar kanskje, men ja det funker fint. Jeg har Heatit Z-dim med elko pluss rammer og dimmerhjul, det funker veldig bra👍. Supert. La selv merke til at den ekstra medfølgende rammen (Elko-stil) i pakken til z-dim var veldig lik mine GLE 315 dimmere. De selger nå en svart ramme til Z-Dim som ligner Elko Plus, men servicepakke fra Elko er billigere. Måtte du gjøre noen modifikasjoner på deksel? Fjerne de tappene på Elko-deksel kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakons Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 Fant ut ut av dette @DIYglenn? Er i samme posisjon selv hvor jeg ønsker å bruke Elko Plus servicepakke til Z-Dim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIYglenn Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Testet med en ramme jeg hadde liggende. Bortsett fra å knekke de to tappene så satt det helt perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.