pondus Skrevet 27. januar 2023 Skrevet 27. januar 2023 Hei patsta Kjempe bra jobb du har gjort her,går de an og bruke dette på uni 3 og.er de muligt og få noen bilder kordan du har gjort de ? Siter
Joachim91 Skrevet 7. februar 2023 Skrevet 7. februar 2023 Eg har brukt dette på Uni 3 til Node red. Måtte endre noe lite. Kan legge ut Flow senere Siter
Stefan X Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Har bestilt en CL600 til å erstatte CL60. Jeg driver å begynner såvidt med dette. Lurer litt på hvordan jeg eventuelt kunne styrt viftehastighet fra en smarthub som også har zigbee, og da kan jeg få inn min netatmo til å finne co2. Og markise med Somfy. I tillegg panelovner og el varmegulv. Er det noen som har noen tanker om zigbee relé som kan brukes enten på CL600 eller uni2 til å styre viftehastigheten? Siter
MikkeBoomBoom Skrevet 17. januar Skrevet 17. januar patsta skrev (På 21.11.2022 den 22.41): Nei det er neste på agendaen. Må rett og slett endre settpunkter på CI60 og lete etter hvilket telegram det påvirker. Har ikke begynt å se på det enda. Tilgang på et CI600 hadde gjort det mye enklere. Da kunne jeg satt et eksakt settpunkt og søkt etter verdien . Jeg har stort sett bare litt tid i helgene. Har du lyst til å lete så tar jeg mer enn gjerne i mot hjelp på Git 😊 Lenge siden dette her nå, men lurte på om du hadde fått fatt i panel? Jeg har et som er i bruk, og låner det gjerne bort :) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.