pondus Skrevet 27. januar 2023 Skrevet 27. januar 2023 Hei patsta Kjempe bra jobb du har gjort her,går de an og bruke dette på uni 3 og.er de muligt og få noen bilder kordan du har gjort de ? Siter
Joachim91 Skrevet 7. februar 2023 Skrevet 7. februar 2023 Eg har brukt dette på Uni 3 til Node red. Måtte endre noe lite. Kan legge ut Flow senere Siter
Stefan X Skrevet 15. mars 2023 Skrevet 15. mars 2023 Har bestilt en CL600 til å erstatte CL60. Jeg driver å begynner såvidt med dette. Lurer litt på hvordan jeg eventuelt kunne styrt viftehastighet fra en smarthub som også har zigbee, og da kan jeg få inn min netatmo til å finne co2. Og markise med Somfy. I tillegg panelovner og el varmegulv. Er det noen som har noen tanker om zigbee relé som kan brukes enten på CL600 eller uni2 til å styre viftehastigheten? Siter
MikkeBoomBoom Skrevet 17. januar 2024 Skrevet 17. januar 2024 patsta skrev (På 21.11.2022 den 22.41): Nei det er neste på agendaen. Må rett og slett endre settpunkter på CI60 og lete etter hvilket telegram det påvirker. Har ikke begynt å se på det enda. Tilgang på et CI600 hadde gjort det mye enklere. Da kunne jeg satt et eksakt settpunkt og søkt etter verdien . Jeg har stort sett bare litt tid i helgene. Har du lyst til å lete så tar jeg mer enn gjerne i mot hjelp på Git 😊 Lenge siden dette her nå, men lurte på om du hadde fått fatt i panel? Jeg har et som er i bruk, og låner det gjerne bort :) Siter
jhrath Skrevet i går, 19:10 Skrevet i går, 19:10 On 07/02/2023 at 18:52, Joachim91 said: Eg har brukt dette på Uni 3 til Node red. Måtte endre noe lite. Kan legge ut Flow senere Jeg har et Flexit Uni 3 med CI60 og har satt opp en EW11A som sender data til Node red. Jeg får inn en strøm av data, men ingenting blir plukket opp og formattert slik at det ender på noen av de opprettede sensorene/entitetene. Har du fåt dette til å virke? Kunne du lagt ut en flow? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.