Dellkre Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Hei Noen som har noen erfaringer eller meninger om Netatmo Presence? Har tidligere hatt Arlo som var skuffende. Denne koster omtrent 3000 noe jeg syntes er litt mye for en men denne har støtte for microsd, ifttt. Vurdere å kjøpe en for å teste nå som intin har tilbud på denne. https://www.netatmo.com/product/security/presence Siter
Nettopp Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Det ser jo bra ut, men antar man må bruke applikasjoner for de gjenkjenningsfunksjonene? Noen som kjenner til hvordan integrasjonen med Homeseer er? Var ikke store tilbudet heller, 10%. Da er det knapt under nivå som komplett har veiledende. Siter
Nettopp Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 NÅ snakker vi! De har også veldig bra pris på værstasjon og welcome home kamera. Nedbør- og vindmåler er billigere på komplett. Siter
Moskus Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 10 timer siden, Nettopp skrev: Noen som kjenner til hvordan integrasjonen med Homeseer er? Det er en egen Netatmo plugin, men om den støtter Presence vet jeg ikke Siter
Dellkre Skrevet 25. november 2016 Forfatter Skrevet 25. november 2016 1 time siden, Nettopp skrev: NÅ snakker vi! De har også veldig bra pris på værstasjon og welcome home kamera. Nedbør- og vindmåler er billigere på komplett. Så bra du fant den billigere, tusen takk! ? Om jeg forstod det riktig så bruker den samme app som netatmo welcome hvis noen har integrert den med homeseer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.