Martin Bjørkmo Skrevet 29. desember 2020 Skrevet 29. desember 2020 Heisann 😀 Lurer på om noen har en plugin og anbefale for styring av en tv? Er en Samsung the frame. Har instalert Media Controller, men er ikke stort jeg får til fra den? Martin Bjørkmo. Siter
Petterpotet Skrevet 13. januar 2021 Skrevet 13. januar 2021 Bruker du HS4? HomeSeer har laget en egen SmartThings plugin, har du testet den? Tenkte jeg skulle kjøpe samme TV selv så gi gjerne beskjed om du kommer til en løsning 1 Siter
Moskus Skrevet 13. januar 2021 Skrevet 13. januar 2021 ... krever ikke den en SmartThings hub...? Jeg vet ikke, jeg har bare trodd det. Siter
Petterpotet Skrevet 13. januar 2021 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Neida, fikk inn vaskemaskinen min👌 Så regner meg at alle enheter som legges inn i ST kommer inn. Endret 13. januar 2021 av Petterpotet 1 Siter
Moskus Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 10 timer siden, Petterpotet skrev: Neida, fikk inn vaskemaskinen min👌 Aha, så bra! Det var jo en god nyhet! Siter
HSv Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 (endret) Jeg har HS4, en tre'ish år gammel Samsung Q8 og bruker Samsung sin plugin. Og den funker fint for meg - jeg bruker den bare til å skru TV av/på, og det er den utmerket til. Har faktisk ikke testet resten... 😕 EDIT: ...og jeg har ikke noen hub fra Samsung; ulempen er jo at den er avhengig av SmartThings - og derfor internett - for å fungere. EDIT 2: Testet mer nå, og alt ser ut til å fungere bortsett fra Volum og Mute Endret 14. januar 2021 av HSv 2 Siter
Erling Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 (endret) Er det denne? Samsung Smart Devices (Mat_Budden) http://plugins.homeseer.com/releasenotes?productid=339 Er på HS3 enda... Endret 14. januar 2021 av Erling Siter
HSv Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 Jeg bruker denne for HS4:http://plugins.homeseer.com/releasenotes?productid=357 1 Siter
Martin Bjørkmo Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Skrevet 14. januar 2021 19 timer siden, Petterpotet skrev: Bruker du HS4? HomeSeer har laget en egen SmartThings plugin, har du testet den? Tenkte jeg skulle kjøpe samme TV selv så gi gjerne beskjed om du kommer til en løsning Hei! Bruker også Hs4🙂. Var det noe mer en bare å genere token på samsung account du gjorde? Får ikke opp noe enheter i Homeseer? Martin Bjørkmo. Siter
Petterpotet Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 Nei, gjorde ikke mer enn å logge enn å logge inn med samsung account, generere token(med alle tilganger). Du må også opprette devicer fra pluginen sine instillinger. Var ganske rett frem altså 🙄 Siter
Martin Bjørkmo Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Skrevet 14. januar 2021 3 timer siden, Petterpotet skrev: Nei, gjorde ikke mer enn å logge enn å logge inn med samsung account, generere token(med alle tilganger). Du må også opprette devicer fra pluginen sine instillinger. Var ganske rett frem altså 🙄 Hmm, da må jeg undersøke litt nærmere, for jeg fikk ikke frem noen devicer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.