ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2020 Skrevet 30. desember 2020 Har da bestemt meg for å satse på HS4. Tenker jeg går for standard utgaven. Men bør jeg kjøpe en billig NUC basert på Celeron hvor jeg kjører Windows, eller er det like greit å velge en Raspberry pi4 til dette? Siter
MrE Skrevet 30. desember 2020 Skrevet 30. desember 2020 Kjører HS4 på en Pi4 hjemme - fungerer aldeles utmerket. Vurderte også NUC lenge, men siden bruken var kun HS4 og Unifi controller ble det Pi4. Siter
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2020 Forfatter Skrevet 30. desember 2020 Supert. Mener jeg leste et sted problemer med minnekort, at de vil med jevne mellomrom ryke. Om jeg starter med en pi, kan jeg senere ta backup og flytte til nuc med lisens og alt? Siter
Moskus Skrevet 1. januar 2021 Skrevet 1. januar 2021 På 30.12.2020 den 22.45, ProphetSe7en skrev: Om jeg starter med en pi, kan jeg senere ta backup og flytte til nuc med lisens og alt? Hvis det ikke er HS4-Pi-lisens, så kan du det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.