Fredrick Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 (endret) Hei! Må si jeg er litt skuffet over Black Friday ifm smarthus, finner ingen tilbud på Z-wave. Kjell selger derimot Nexa WTE-2 til 120,- som jo er et godt tilbud. EDIT: Ser jo nå at den ikke kan bestilles på nett, og heller ikke er tilgjengelig i noen av butikkene... Endret 25. november 2016 av Fredrick Siter
Moskus Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 1 time siden, Fredrick skrev: Må si jeg er litt skuffet over Black Friday ifm smarthus, finner ingen tilbud på Z-wave. Forsåvidt. Det pleier ikke være særlig Black Friday salg på EU Z-wave-saker. Det har i hvert fall ikke vært det til nå, og det henger vel sammen med at de får solgt greit uansett... 2 timer siden, Fredrick skrev: Kjell selger derimot Nexa WTE-2 til 120,- som jo er et godt tilbud. EDIT: Ser jo nå at den ikke kan bestilles på nett, og heller ikke er tilgjengelig i noen av butikkene... Aaargh! Synd! Kunne tenke meg noen ekstra av dem Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.