Baron Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 Vet det ble diskutert for en stund siden, men finner ikke emne igjen. Jeg har flere gulvtermostater fra heatit, disse belaster nettverket konstant med rapporter osv, noen som kan hjelpe meg med hvem parameter som må skrues av for å stoppe galskapen? Siter
Moskus Skrevet 3. januar 2021 Skrevet 3. januar 2021 7 timer siden, Baron skrev: noen som kan hjelpe meg med hvem parameter som må skrues av for å stoppe galskapen? Oppgrader til firmware 3.6 (hvis det er Z-trm2fx) og endre på parameteren som rapporterer forbruk. Er det parameter 19, tro? Står uansett i manualen. Din ser ut til å være default-verdien, som er lave 60 (sekunder). Siter
Moskus Skrevet 4. januar 2021 Skrevet 4. januar 2021 Bare som en referanse, så endrer jeg dem fra 60 sekunder (rapport en gang i minuttet) til 300 (hvert 5. minutt) og noen ganger enda høyere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.