Kristian Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 (endret) Ser det er tilbud på Jula på disse pærene. Jeg har nettopp kjøpt 24 av disse pærene (for 87 kr ☹️). Testet først mot denne. Unilamp ble noe "rødere" når man dimmet ned, men foretrakk i grunn Philips sin som ikke ble like rød (har hatt LED-lys uten dim to warm i flere år, så har kanskje blitt vant..). Klarte ikke å registrere nevneverdig forskjell i lysstyrke eller fargegjengivelse (RA) selv om spesifikasjonene er forskjellig. Philips oppgir 15000 timer levetid som ikke er all verden, men så har jeg en mistanke om at de som oppgir 50000 timer kanskje også overdriver litt. Har testet disse på Fibaro Dimmer 2, med både 3 og 15 pærer på en dimmer, begge deler har fungert fint (uten bypass). (Faktisk fungerte også 3 av de gamle pærene mine, som er 3,5 watt, på denne dimmeren uten bypass) edit: kan nevne at pæra ikke ser ut som på bildet til jula, men det er kanskje ikke av betydning. Her er riktig pære hos Philips Endret 25. november 2016 av Kristian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.