torhaala Skrevet 5. januar 2021 Skrevet 5. januar 2021 Hei, Lite problem kanskje noen av dere kan hjelpe med? Endret lokasjon (location 2) på endel devices til "All", etter dette klarer jeg ikke å se dem i listen lengre. Selv når jeg velger "Check All" fra filtered, eller klikker på "Show All", ender jeg opp med "Filtered, showing 338 of 363 Devices.". Man kan heller ikke velge "All" i filter listen (Unknown / Not Set eksisterer). Jeg kan disable location 2 i settings og finne dem slik, men med Location 2 disablet så kan man ikke endre denne lokasjonen til noe annet heller. Siter
torhaala Skrevet 5. januar 2021 Forfatter Skrevet 5. januar 2021 12 minutes ago, torhaala said: Hei, Lite problem kanskje noen av dere kan hjelpe med? Endret lokasjon (location 2) på endel devices til "All", etter dette klarer jeg ikke å se dem i listen lengre. Selv når jeg velger "Check All" fra filtered, eller klikker på "Show All", ender jeg opp med "Filtered, showing 338 of 363 Devices.". Man kan heller ikke velge "All" i filter listen (Unknown / Not Set eksisterer). Jeg kan disable location 2 i settings og finne dem slik, men med Location 2 disablet så kan man ikke endre denne lokasjonen til noe annet heller. Fikset ved å fjerne location 2, finne alle device ref ID's manuelt, re-enable location 2, for så å åpne "../deviceutility?ref=XX&edit=1" for hver device og sette en ny lokasjon. Godt at det ikke var så mange devices - men interessert i evt andre løsninger i tilfelle lignende problemer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.