stigvi Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Uyuni Remote - Uyuni Lighting Antar denne er en IR sender. Er det noen her som har dekodet lyssekvensen den sender ut og vil dele det her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Har en slik en jeg også og har en IR-mottaker og noen IR-sendere på vei i posten fra Kina. Dessverre klarte ikke Kina å levere til meg før desember og jeg venter fortsatt. Deler gjerne hvis pakken kommer og jeg får noe fornuftig ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Forresten... hva er likheten? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 5. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2021 19 minutter siden, Mathias skrev: Har en slik en jeg også Jeg har ikke en slik. Hadde jeg hatt en så ville jeg nok allerede vært i gang med å finne ut hva den sender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simon Skotheimsvik Skrevet 23. mars 2021 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) Jeg fikk denne integrert i Logitech Harmony. Harmony har jeg i Homey, og kan der styre telysene med god logikk. Endret 28. mars 2021 av Simon Skotheimsvik Ny kunnskap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Noen som ble noe klokere på IR signalet som blir sendt for å styre disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.