solosuper Skrevet 8. januar 2021 Skrevet 8. januar 2021 Har nettopp skaffet meg en PAX Calima vifte til vaskerommet. Den styres via Bluetooth. Finnes det noen enkel mulighet for å integrere den inn i HA? Siter
sbaa Skrevet 8. januar 2021 Skrevet 8. januar 2021 Ser ut som flere lurer på det samme her:https://community.home-assistant.io/t/pax-calima/118489/7Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter
solosuper Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Skrevet 8. januar 2021 Bruker jeg appdaemon til å integrere? Siter
stigvi Skrevet 8. januar 2021 Skrevet 8. januar 2021 26 minutter siden, solosuper skrev: Bruker jeg appdaemon til å integrere? Hvis du tenker på den tråden det er linket til så trenger du ikke appdaemon. Der brukes HA sin innebygde mulighet for å kjøre python skript. Egentlig ganske rett fram og du finner nok ut av det 🙂 👍 (Jeg har ikke brukt slike skript selv, men har forstått det slik at det er ikke vanskelig å legge inn når noen andre først har gjort jobben med å lage et skript) Siter
Marhil Skrevet 8. januar 2021 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har Pax Calima oppe og desverre så fungerer den så bra på egen automatikk at jeg ikke har giddet å integrere den i Home Assistant 😁 Men fortsatt interessert, så følg gjerne opp med hvordan det går! Siter
solosuper Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Skrevet 14. januar 2021 På 8.1.2021 den 15.50, Marhil skrev: Jeg har Pax Calima oppe og desverre så fungerer den så bra på egen automatikk at jeg ikke har giddet å integrere den i Home Assistant 😁 Men fortsatt interessert, så følg gjerne opp med hvordan det går! La prosjektet tilslutt på hylla. Som du sier funker automatikken godt nok til at jeg trenger å styre den manuelt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.