Guahtdim Skrevet 10. januar 2021 Skrevet 10. januar 2021 Jeg mener jeg så noen som hadde løst det å ta automatisk backup av z-wave dongle på en RPI, men jeg klarer ikke å finne posten (jeg har søkt i noen timer, men kaster nå inn håndkleet). Har noen link til tråden/posten, evt "kakeoppskrift" for hvordan man gjør dette? Eller har jeg bare drømt at jeg har sett dette? Siter
Guahtdim Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Skrevet 10. januar 2021 Nei. Mulig det var @ZoRaCsom hadde fått til å kjøre backup av z-wave på en Rpi? 1 Siter
ZoRaC Skrevet 10. januar 2021 Skrevet 10. januar 2021 19 minutter siden, Guahtdim skrev: Nei. Mulig det var @ZoRaCsom hadde fått til å kjøre backup av z-wave på en Rpi? Det stemmer (men har ikke testet restore...). 1 Siter
NilsOF Skrevet 11. januar 2021 Skrevet 11. januar 2021 (endret) Jeg holder på, venter på to nye UZB1 som er i postgangen ett sted. Jeg testet såvidt backup/restore for en stund siden, og det så lovende ut (da bare på den ene UZB1 jeg hadde). Det er ett potensielt hull man kan gå seg ned i og det er firmwareversjonen på stikkene. Kommer til å poste det jeg finner ut hær: https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/topic/7212-z-wave-uzb1-firmware-versjoner-og-backup/ Jeg har allerede gått meg ned i et par hull.. Jeg vil ikke lage noen oppskrift, men selve stikka, firmware og selve backup/restore -komandoene vil være relevant for flere. Endret 11. januar 2021 av NilsOF 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.