Kenneth Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 (endret) Hei, Har forsøkt å finne ut om det er noen som har laget en plugin for balboa spa system i form av en plugin eller annen type integrasjon uten hell. Er det noen som kjenner til dette? Er forøvrig ett wifi system balboa har på mitt spa. Takker Endret 25. november 2016 av Kenneth Siter
Moskus Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Det ser ikke ut som om Balboa har noen API, nei. Dermed finnes det heller ingen som har integrert det i noe annet. Du må i så fall starte fra bunn, og prøve å dekode Wifi-trafikken. Det er ikke umulig, men krever en del jobb. Siter
Kenneth Skrevet 25. november 2016 Forfatter Skrevet 25. november 2016 Den har ett form for API men da mot cloud. Kan styre spaet på iPhone app, så burde være mulig få til for den med rett kunnskap ? Har sendt mail til Balboa for å høre om de har eller kommer til å få support for automasjon Siter
Moskus Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Jo, men den APIen er ikke åpen, så vidt jeg kan se. Dermed er du like langt... Siter
Kenneth Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 Godt poeng Moskus Har installert en plugin noe uoffisiell vil jeg tro mot Verisure, det er vell noe av det samme opplegget vil jeg tro? http://lsoft.no/verisure Uansett virker det ikke som det finnes, men hadde vært morro å fått til Siter
Moskus Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Jo, men det er ikke likt. Hvis du har en nettside til Balboa'en, så skal man nok klare å ordne noe. Siter
Kenneth Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 Hei Er redd for at jeg trenger noen som kan hacke smart appen for å kunne gi ett svar på det. Takk for at du tar deg tid til å svare Moskus Siter
Moskus Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Hvis du har en router som støtter det (og det er dessverre tvilsomt), kan du lete etter opsjonen "packet sniffer" eller noe tilsvarende. Ellers kan man sette opp et "man in the middle" oppsett for å få en forbindelse mellom spa'et og routeren din. Dette kan leses med Wireshark. 21 minutter siden, Kenneth skrev: Takk for at du tar deg tid til å svare Moskus Bare hyggelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.