TB_HA Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Jeg har et par ELKO PIR dimmere montert i 2005. (dimmer 12v halogen). Er det noen som vet hvordan man kan finne koblingsskjema til dette? Jeg har sett på ELKO sine sider, men usikker på de har gammelt utstyr der. Siter
GeneralVirus Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Ser ganske enkelt ut. Hvis du ikke skjønner det så burde du nok ringe en elektriker. 1 Siter
TB_HA Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 18 minutter siden, GeneralVirus skrev: Ser ganske enkelt ut. Hvis du ikke skjønner det så burde du nok ringe en elektriker. hehe, det skal jeg gjøre. Jeg vil dog ha koblingsskjema slik at ingen behøver å gjette eller tro :-) Siter
Actibus Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Ser helt standard ut det der, strøm inn på L og ut på den slangen med pil på.. B er ikke til noe, kan brukes som skjøt evt. Ikke sikkert de har laget skjema til noe så basic.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.