Erling Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Hei, har noen sett filter som begrenser vinkelen til Doorbird? Slik at formannen ikke ringer lensmannen! 🤔 Bor i blokk, har hatt den montert lenge og aldri sittet og fulgt med. Spør for å ikke lage «kvalme» i nabolaget, Datatilsynet sier 2 ting hvor begge oppfylles. 1. Blir kun aktivisert når noen ringer på. 2. Bildet er kun foran inngangen min, men bak er heisen og trappegangen - som 2 andre leiligheter bruker. Noen gode tips? Doorbird hadde ikke noe, ikke Sikkerheten Selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 11 timer siden, Erling skrev: Hei, har noen sett filter som begrenser vinkelen til Doorbird? Tape. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 18. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2021 3D-printer osv. fungerer bedre. Googler videre mens jeg venter på blålys. Hvis noen leser på nyhetene og en som har brukt tape på "Narvestad" så er det ikke meg. 😇 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg mente forslaget mitt seriøst. Jeg har tapet over linsa på utendørs kameraer for unngå naboer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Tape eller 3D-printet plast, det bør gjøres på en måte slik at det åpenbart for utenforstående at ikke noe annet enn det som er lovlig filmes (nei, det er ikke sikkert at er lett) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 18. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg mente ikke (tja) svaret mitt seriøst @Moskus. Narvestad var en herlig karakter i NRK-serien Borettslaget. Selv om dette er et sameie så kjennes trekkene igjen. 😡 Kanskje et skilt, ding-dongen tar bilder HVIS du trykker på knappen. Har tape nå og ser hva jeg finner frem til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.