Erling Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 Litt oppgitt nå, trenger egentlig tips før jeg «krever» ny fra selger. I oktober felte jeg inn 8 Aeotec Multisensor 6 i veggene med skjult strøm. Gleden var stor over mangelen på kabler rundt omkring. ❣️ Men..., det rare var at den ene viser helt tullete temperaturer. Svinger veldig innenfor det usannsynlige uten et mønster. Selger ba meg om å sende den inn så de kunne høre med leverandøren. Jeg har høydeskrekk og bestilte ny, slik at elektriker bytter. For å ha noe håndfast plasserte jeg den nye på gulvet under den innfelte og skrudde på logging. Litt imponert over meg selv nå. 🤡 Er det noe mere jeg bør gjøre før jeg sender den «defekte» i retur? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. januar 2021 Del Skrevet 18. januar 2021 3 timer siden, Erling skrev: Er det noe mere jeg bør gjøre før jeg sender den «defekte» i retur? Ekskluder den før du sender den i retur. (Og skru ned på rapporteringstiden for temperatur på den nye Multisensor 6). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 19. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2021 (endret) Takk, jeg hadde 120 sekunder. Av og til leser jeg: 😇 Forøvrig fungerer disse utmerket hos meg, med unntak av temp.-visningen på den ene. Har sorte vegger + tak på soverommet, må gjøre noe med statuslyset som kommer når det er bevegelse! Endret 19. januar 2021 av Erling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 21. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2021 Konkluderer med at den "gamle" ikke er helt frisk. Satser på ny gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 På 18.1.2021 den 17.56, Moskus skrev: Ekskluder den før du sender den i retur. Takk igjen... 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.