Fjosepose Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 Hei Jeg har brukt lunchen til å mekke litt på en event, men har savnet en noe fleksibilitet. Jeg har laget følgende event som skal trigge på samme hendelse, men har en forskjell i condition: Finnes det funksjonalitet som gjør at jeg ikke trenger å "bygge så mye", men istedet gjøre: Ikke noe undergang om ikke mulig...men ville bare vært kjekt! Siter
Moskus Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 Jeg bruker "greater than" eller "less than", gitt at MDEN har verdiene 1, 2, 3 og 4 for morgen, dag, kveld og natt. Så i ditt tilfelle ville det være: Status Døgn has a value less than "kveld". 1 1 Siter
Fjosepose Skrevet 20. januar 2021 Forfatter Skrevet 20. januar 2021 Cunning! Ja, verdiene mine er stigende slik som du beskriver, så da er nok denne metoden mulig! Metoden er dog en workaround og ikke helt optimal siden jeg sannsynligvis må slå opp tallverdiene i VD´en om jeg skal gjøre endringer om to-tre år. Ønsket helst å ha betingelsene eksplisitte. Siter
ZoRaC Skrevet 20. januar 2021 Skrevet 20. januar 2021 42 minutter siden, Fjosepose skrev: Metoden er dog en workaround og ikke helt optimal siden jeg sannsynligvis må slå opp tallverdiene i VD´en om jeg skal gjøre endringer om to-tre år. Ønsket helst å ha betingelsene eksplisitte. Som skjermbilde 2, men en ekstra and: and if not kveld and If not natt 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.