awt Skrevet 20. januar 2021 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg var usikker på hvor det passet å spørre om dette, men prøver her. Jeg er i ferd med å «fordumme» huset litt ifb. med salg, da systemet mitt er gått litt ut på dato. Dette består av komponenter fra IHC og Elko Living fra ca. 2010 (på denne tiden brukte Elko IHC-komponenter). Er dette noe som salgbart? Har noen utgangsmoduler, inngangsmoduler, trådløse dimmere, trådløse brytere og en drøss med (den gang svindyre) Elko Living-brytere. Føler det litt feil å kaste det også. Altså slike komponenter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 På 21.1.2021 den 0.19, awt skrev: Føler det litt feil å kaste det også. Jeg forstår tanken, men Elko Living er vel dessverre kun kompatibelt med seg selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awt Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg vet det, men mulig noen allerede har litt av dette og kunne tenke seg å utvide eller ha reservedeler e.l. Tenker det havner på Finn etterhvert, så får jeg se om det blir solgt, eller om jeg kan bruke det i en garasje e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catot Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Hei. Jeg har et system som jeg mangler litt komponenter til. Har du termostater/romfølere/gulvfølere? Hva annet har du evt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awt Skrevet 18. august 2021 Forfatter Del Skrevet 18. august 2021 Har dessverre lite av denslags. Jeg har i hovedsak "hovedkompoenenter" (innganger, utganger, nettverksmodul etc.) og brytere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.