Erling Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Jeg vet dette er mulig, men husker ikke helt begrensningene. På kjøkkenet har jeg Lightstrip Plus fra (før) 2016. Den stanser 22 cm. til høyre for vifta, har kjøpt slik mellomkabel som kan trekkes over/under vifta og fortsette led-stripsen til venstre mot kjøleskapet. Skjøtekabel: Fra vifta og ut mot kjøleskapet er det 35 cm. Passer utmerket da kuttemerket er på 33 cm. 👍 Hvor får jeg tak i (helst i butikk i Stavanger-området) skjøtestykker til Philips Hue slik at jeg får lys helt frem til vifta på høyre siden? Tenker da og la de 11 cm. som blir til overs, korteste mulighet er 33 cm. - 22. cm. som jeg trenger, la det går oppover der led-stripas forlengelse «lures» inn i kjøkkeninnredningen. Kjøkkenet m/Fjordland-CAM som viser når det koker over: Noen anbefalinger? Helst butikk, hadde bare Wigo eksistert fortsatt. 😳 https://litcessory.com/how-to-cut-and-extend-philips-hue-lightstrips-without-soldering/ Endret 21. januar 2021 av Erling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.