Thlian Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 Nå har jeg akkurat montert ny 5 meters lightstrip ute etter å ha reklamert på den første fordi de siste 20cm lyser ikke. Sjekket lysa før jeg i det hele tatt pakket den ut og alt virket som det skulle hele veien. Etter og hengt den opp i klipsa, trekt kabelen (igjen!) så er det samme greia! 🤬 Tåler ikke disse å bli håndtert? Vanskelig å se siden hele stripa er mer eller mindre støpt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 20 minutter siden, Thlian skrev: Tåler ikke disse å bli håndtert? ... det er jo et åpent spørsmål, og selvfølgelig litt avhengig var hvordan man monterer dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thlian Skrevet 22. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2021 1 time siden, Moskus skrev: ... det er jo et åpent spørsmål, og selvfølgelig litt avhengig var hvordan man monterer dem. Er det så mange andre måter enn å få holdehjelp og vippe de pent inn i festeklipsene? Ikke i min verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Prinsippet vil klart være det samme, forskjellen vil kunne ligge i hvor nye makt man bruker. Jeg vet jo ikke hva det kan være, jeg bare tenker høyt. Det skjer jo tydeligvis noe når du monterer dem hvis de virker før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.