Alex007 Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Hei, Har noen Exxact RF trykknapp 1 kanal brytere som jeg prøver å få til å dimme lys, men ser ikke ut til å fungere. Når jeg parer dette i min FIBARO GATEWAY så sier at den ikke er konfigurert. Har noen her inne noe erfaringer med dette og evt. løsning ? Den fungerer som en av/på bryter , men poenget er å kunne dimme også. Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. januar 2021 Del Skrevet 23. januar 2021 Er det Schneider sin? Jeg prøvde en men ble aldri fornøyd med den, jeg vet ikke engang om den har trykk-og-hold for å dimme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex007 Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2021 Jeg har fikset dette.Nulstillte gab.instillinger.Fant ut at ikke trengte konfigurere de ,bare oppretter riktige grupper og la inn riktige verdier under hver gruppe,knyttet dimmere.Lagret vekket enhetene med 3 klikk og restartet Fibaro Gateway og Vips så fungerte de dom de skal.Må innrømme måtte leke med de litt,men fungerte til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.