MrTiger Skrevet 23. januar 2021 Skrevet 23. januar 2021 Når jeg ber Google home om noe som blir styrt med hs3, får jeg dette svaret tilbake. ..Beklager, det ser ut til at HomeSeer ikke er tilgjengelig akkurat nå.. alexa virker fint, men dette med Google home begynte å går. noen tips til å få det til å fungere igjen? Siter
Johs. Skrevet 23. januar 2021 Skrevet 23. januar 2021 Fungerer fint for meg, har du problemet fortsatt? Hvis ja har du forsøkt "reconnect account" for Homeseer i Google home appen? Siter
MrTiger Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Skrevet 23. januar 2021 Hjelper ikke. håper jeg slipper å fjerne HomeSeer fra Google home igjen, tar så lang tid til å legge alt inn igjen:( Siter
BME Skrevet 25. januar 2021 Skrevet 25. januar 2021 Har opplevd det noen få ganger, men har gått over fort igjen - uten at jeg har gjort noe spesielt. Mener kun jeg har opplevd det på ny versjon (mini), og ikke på gammel versjon (mini). Ikke til så mye hjelp... Siter
Guahtdim Skrevet 27. januar 2021 Skrevet 27. januar 2021 Etter hva jeg har forstått så er koblingen mellom Google og HomeSeer noe som ikke er helt 100%. Jeg jobbet mye for å koble opp selv og meldte inn feil (dette er for 2 måneder siden) og skjønte ut fra tilbakemelding at dette er noe som de ikke har helt kontroll på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.