Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg holder nå på med smarthuset mitt og utvider, begynner å bli nå.

Men har et spm om block scene og hvordan en skal gjøre det.

Hvis jeg ønsker at lyset slår seg av hvis LUX overstiger 700 i mer enn 15 min, så skal lyset slåes av.

Blir det rett slik jeg har gjort det? Det er et lite timeglass øverst i device boksen som en kan stille tid, men vet ikke om det er slik den skal brukes.

Takker for svar

Lys av vinterhage.png

Skrevet
3 timer siden, mandresen skrev:

Hvis jeg ønsker at lyset slår seg av hvis LUX overstiger 700 i mer enn 15 min, så skal lyset slåes av.

Den funksjonen er nok ikke innebygget. Har HC3 timer?

Skrevet
12 minutter siden, Moskus skrev:

Den funksjonen er nok ikke innebygget. Har HC3 timer?

Lyset slo seg av her i stad med den scena når det var sol, så tror den er rett. Hvis du ser i den første av de 3 blockene, så har jeg satt klokke til 15 min, så det virker som det er en timer. Men jeg må teste mer.

Skrevet
7 minutter siden, Moskus skrev:

For alt vi vet kan det bare være en delay...

Ja, det er sant. Jeg får teste litt videre å se om det stemmer. Mye annet snadder å ta tak i, så blir ikke arbeidsledig her hjemme med det første 😁 

• Like 1
Skrevet
14 minutter siden, mandresen skrev:

Mye annet snadder å ta tak i, så blir ikke arbeidsledig her hjemme med det første 😁 

Klassisk! ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.