Mikaelft Skrevet 29. januar 2021 Skrevet 29. januar 2021 Hei. Jeg er ute etter en hub som kan styre det meste. Har i dag utvendig solskjerming (somfy) og vurderer å kjøpe dørlås (danalock). Noen tips? Ønsker ikke å ende opp med én hub per enhet her i hjemmet.. Mvh Siter
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 På 29.1.2021 den 19.22, Mikaelft skrev: Ønsker ikke å ende opp med én hub per enhet her i hjemmet.. Og det er fornuftig! Somfy IO (hvis det er det du har) krever sin egen hub. Hvis det er RTS, så kan HomeSeer med RFXtrx433 eller Homey gjøre jobben. Danalock kan integreres med Z-wave, så alt som snakker Z-wave er bra der. Siter
Mikaelft Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Skrevet 1. februar 2021 Hei. Det er Somfy IO ja. Er vel Tahoma Hub jeg må bruke til dette. Siter
Mikaelft Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Skrevet 19. februar 2021 Kan danalock zigbee styres med ikea gateway (zigbee)? Siter
Moskus Skrevet 19. februar 2021 Skrevet 19. februar 2021 15 minutter siden, Mikaelft skrev: Kan danalock zigbee styres med ikea gateway (zigbee)? Det tror jeg ikke, men har ikke prøvd. Siter
Baron Skrevet 16. juli 2023 Skrevet 16. juli 2023 Mikaelft skrev (På 1.2.2021 den 12.43): Hei. Det er Somfy IO ja. Er vel Tahoma Hub jeg må bruke til dette. Vekker liv i en eldre tråd jeg :P. Fikk du til dette med TAhoma? Jeg har div ting jeg ønsker få inn i Homeseer via denne, men finner ikke hvem plugin jeg evt skal bruke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.