Kurt Näslund Skrevet 29. januar 2021 Skrevet 29. januar 2021 Heisann, Jeg har kjørt min Smartthings hub v3 nå i et år sånn ca, uten noen problem overhode. Men så de siste par ukene, så er den nesten regelmessig offline i 10-15 minutter, til forskjellige tider gjennom døgnet...? Har noen opplevd noe lignende? Ingen fysiske endring er blitt gjort, eller endret nevneverdig på oppsett. Mvh, Kurt Näslund Siter
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 På 29.1.2021 den 21.21, Kurt Näslund skrev: Har noen opplevd noe lignende? Problemet med SmartThings er at det krever internett-tilgang og at skyen er 100%. Historisk sett har ikke det alltid vært tilfelle. Kan det være noe? Siter
Kurt Näslund Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Skrevet 1. februar 2021 Heisann! Jeg måler for tiden nettilgang, så oppetid på nettverket er ihvertfall meget bra. Selve Samsung-enheten er nå fast tilkoblet og har strøm også, så da må det kanskje være noe i skyen da. Bare så rart det skjer flere gang i døgnet...noen dager. Og da med 10-12 minutt nedetid hver gang. Siter
Moskus Skrevet 1. februar 2021 Skrevet 1. februar 2021 Jeg kan ikke si at det faktisk er skyen, men det er langt fra umulig. SmartThings har vel en statusside? EDIT: https://status.smartthings.com/ Ser jo ut som om det kan være noe der. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.