Steve0 Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Vent i en uke til Siste versjon av zwave-js er ikke kompatibel med logikken inne i forrige versjoner av HA, så *akkurat nå* er det litt rar tilstand. 2021.3 er i pre-release siden i går, kommer til å bli sluppet på onsdag neste uke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solosuper Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Må jeg kalibrer sensorene min på nytt etter migrering til JS? Har flere tempssensorer som jeg har kalibrert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slippern Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Migrerte fra OpenZwave-MQTT til ZwaveJS-MQTT, var super enkelt som forventet, måtte kun endre navn på entityene. Ting fungerer også bedre, nå har feks Aeotec SmartSwitch 6 blitt oppfattet som en bryter, og ikke et lys. Responstiden i z-wave nettverket virker også å være noe bedre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slippern Skrevet 22. mars 2021 Del Skrevet 22. mars 2021 Oppdaterte nå mine Qubino Flush RGBW dimmere... Gikk som en lek og tok knappe 5 minutter.. 🙂 Firmware til Qubino får man om man henvender seg til supporten deres :-). Før oppgradering: Spoiler Underveis: Spoiler Etter oppgradering: Spoiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.