MikePatton Skrevet 10. februar 2021 Skrevet 10. februar 2021 Hei Nettopp startet med HA og i den forbindelse har jeg et spørsmål. Jeg har nå satt opp integrasjon mot et kamera som står utenfor inngangsdøren og jeg kan jo se bilder fra dette i Lovelace. Slik det er "ut av boksen" så oppdateres disse bildene hvert 10 sekund. Det jeg lurer på er om det er mulig å få til en "automasjon" (eller hva det kan kalles) som endrer oppdateringsfrekvensen om det oppdages en bevegelse? Det trenger ikke nødvendigvis være en live stream men bildet bør oppdateres såpass ofte at en enkelt kan se hvem som er utenfor døren. Merk at jeg har per i dag 2 Integrations mot kamera, en der bildet vises via Synology Surveillance Station og en som er via en ikke supportert kamera integrasjon (via HACS). Når det gjelder Synology så er per i dag motion detection satt opp til å benytte kamera og ikke i Surveillance Station så jeg antar at dette må endres om jeg skal benytte webhooks. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.