Kålgrim Skrevet 17. februar 2021 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Hei, litt forvirret her, mtp det finnes en homekit addon til homeassistant. Har lekt meg med begge deler via virtuelle servere og lurer egentlig på, hvis jeg går for HomeAssistant, vil jeg da ha samme funksjonalitet i HomeKit? Altså klarer HomeASsistant med HomeKit addon legge til objekter som ikke er native støttet i HomeKit? Eller må man da ha HomeBridge i tillegg? Endret 17. februar 2021 av Kålgrim Siter
stigvi Skrevet 17. februar 2021 Skrevet 17. februar 2021 The HomeKit Bridge integration allows you to make your Home Assistant entities available in Apple HomeKit, so they can be controlled from Apple’s Home app and Siri. HomeKit - Home Assistant (home-assistant.io) Siter
gullfrode Skrevet 18. februar 2021 Skrevet 18. februar 2021 Du legger til inkluderte og ekskluderte grupper og enheter i config i Home Assistant så er det dynamisk(om du legger til nye enheter i ettertid i en inkludert gruppe, så kommer de opp automatisk i Homekit) Siter
Kålgrim Skrevet 18. februar 2021 Forfatter Skrevet 18. februar 2021 Så svaret på spørsmålet er nei, jeg trenger ikke både hoomebridge og home assistant? Siter
gullfrode Skrevet 18. februar 2021 Skrevet 18. februar 2021 Så svaret på spørsmålet er nei, jeg trenger ikke både hoomebridge og home assistant? [emoji4]Stemmer, homebridge er tillegget du bruker inne i Home Assistant, som han lenker til Siter
gullfrode Skrevet 18. februar 2021 Skrevet 18. februar 2021 Stemmer, homebridge er tillegget du bruker inne i Home Assistant, som han lenker til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.