mk1 black limited Skrevet 24. februar 2021 Skrevet 24. februar 2021 Wow, første emne i denne kategorien! Jeg har en Home Assistant -installasjon ved siden av HomeSeer, som gjør en del ting HomeSeer ikke kan (så enkelt). Bl.a. kan den lage mange fine grafer som man kan vise i Lovelace. Er det mulig å få lagret/eksportert en graf som bilde og så enten aksessere det direkte via en URL, kopiere det til en UNC-path, sende via ftp e.l. til et sted jeg kan hente det inn i Magic Mirror? Siter
stigvi Skrevet 24. februar 2021 Skrevet 24. februar 2021 Tja. Nå vet jo i prinsippet ikke Home Assistant hvordan noe som helst ser ut. Den genererer html sammen med javascript og så er det nettleseren som rendrer dette til noe visuelt. Så du bør se på muligheter i motsatt ende og om den (homeseer) kan rendre til et bilde istedenfor til skjerm. Siter
mk1 black limited Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Skrevet 24. februar 2021 OK, takk for svar, selv om det ikke var helt det jeg håpet på Siter
Evelen Skrevet 24. februar 2021 Skrevet 24. februar 2021 Jeg tror kanskje denne kan https://github.com/RomRider/apexcharts-card Siter
Anbefalte innlegg