mk1 black limited Skrevet 26. februar 2021 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Noen som har et liggende? Gjerne PoE men ikke kritisk. A’la: https://m.aliexpress.com/item/32847722937.html Fru papegøye har plutselig bestemt seg for å legge egg og jeg har ingen passende kamera liggende(!) som kan brukes i rugekassa. Ps: Ingen spøk, og jeg er ikke full. Endret 26. februar 2021 av mk1 black limited Siter
Guahtdim Skrevet 27. februar 2021 Skrevet 27. februar 2021 (endret) Jeg har ett slikt liggende som jeg ikke bruker. Kun åpnet og testet en gang. Adresse Moss. Endret 27. februar 2021 av Guahtdim Siter
mk1 black limited Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Skrevet 1. mars 2021 Takk for svar, men nå viste det seg at hun fikk problemer med et egg som lå feil, så det ble tur til vetrinær og ingen babypapegøyer denne gang. Men det ser i det minste ut til at hun klarer seg. Det typiske med det hele var jo at jeg nettopp hadde montert det kameraet jeg kunne ha brukt i en fuglekasse vi hang opp på uthuset for 3 dager siden... Siter
Guahtdim Skrevet 1. mars 2021 Skrevet 1. mars 2021 Mulig du trygt kan bestille ett nytt kamera fra AliExpress 😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.