Andreaz Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Fikk i går mail fra Verisure at de ser jeg bruker 3. parts app/tilkobling MEN, det var en mail av det positive slaget. De informerte om at 2-faktor aut. måtte slås av for å få 3. part til å fungere. Når jeg skulle slå av kom det en spørreundersøkelse, og passet på å skrive ønsket om åpent API Nå er det lenge til jul, men rarere ting har skjedd, så lov å håpe. 1 Siter
Mathias Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Jeg fikk også denne i dag og jeg venter på at det skal stoppe opp Ser at dette allerede er testet i Home Assistant-integrasjonen og skal fungere. Følgende anbefales: - opprette en egen bruker for 3.-parts integrasjonen som man først setter til admin - logg inn på den nye brukeren og slå av 2-faktor - logger inn med din adminbruker igjen og endre den nye brukeren til begrenset bruker. Da sikrer man at adminbrukeren beholder 2-faktor og brukeren som er noe mindre sikker ikke har mer rettigheter enn nødvendig Siter
Slakapungwifi Skrevet 30. mars 2021 Skrevet 30. mars 2021 På 12.3.2021 den 20.15, Mathias skrev: Jeg fikk også denne i dag og jeg venter på at det skal stoppe opp Ser at dette allerede er testet i Home Assistant-integrasjonen og skal fungere. Følgende anbefales: - opprette en egen bruker for 3.-parts integrasjonen som man først setter til admin - logg inn på den nye brukeren og slå av 2-faktor - logger inn med din adminbruker igjen og endre den nye brukeren til begrenset bruker. Da sikrer man at adminbrukeren beholder 2-faktor og brukeren som er noe mindre sikker ikke har mer rettigheter enn nødvendig Hei! Prøver å finne ut hvor jeg skrur av 2-trinns verifisering.. Har opprettet egen bruker til Home Assistant og leter gjennom alle menyer.. Noen som kan hjelpe meg på vei? :-) Mvh Simon Siter
Mathias Skrevet 31. mars 2021 Skrevet 31. mars 2021 17 hours ago, Slakapungwifi said: Hei! Prøver å finne ut hvor jeg skrur av 2-trinns verifisering.. Har opprettet egen bruker til Home Assistant og leter gjennom alle menyer.. Noen som kan hjelpe meg på vei? 🙂 Mvh Simon Konto og abonnement -> konto -> Innloggingsinformasjon -> Aktiver totrinnsverifisering Du må være innlogget som den brukeren du skal slå det av på og den brukeren må være admin for å kunne gjøre det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.