Tommy Rasmussen Skrevet 18. mars 2021 Skrevet 18. mars 2021 Hei Jeg sliter med å legge til flere thermostater i min homey. Den første kom rett inn, men etter den ble lagt til så får jeg ikke lagt til flere. De står bare med teksten scanning. Benytter mobilappen og har 5 identiske (mener jeg) thermostater. Noen som har noen tanker eller tips? Legger ved et bilde av en thermostat som jeg ikke får lagt til. Siter
Tommy Rasmussen Skrevet 27. mars 2021 Forfatter Skrevet 27. mars 2021 Oppdatering: Problem løst etter support fra elko hvor konklusjonen var at enhetene ikke var nye nok. Fikk 4 nye fra Otra, og da fungerer alt. Da er det bare å sende tilbake de 4 som ikke virket. 1 Siter
Axel Skrevet 28. mars 2021 Skrevet 28. mars 2021 Til andre som måtte ha tilsvarende problem: jeg fikk ikke lagt til Elko-enhetene med Homey på Zigbee-kanal 21, men da jeg byttet til kanal 1 gikk det umiddelbart. Så byttet jeg tilbake etterpå uten problemer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.