hamster Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg satt opp og klargjorde en nuc før jeg overførte et blodferskt snapshot fra rpi4. Aeotec Zstick fungerer som den skal. Noen Zwave enheter er litt feil, men det får bli en annen tråd. Tellstick er tilkoblet og rapporteres tilkoblet av addon:[02:39:50] INFO: Initialize the tellstick configuration... [02:39:58] INFO: Exposing sockets and loading service... [02:39:58] INFO: Starting event listener... telldusd daemon starting up Connecting to TellStick (1781/C31) with serial A6xxxxxxx Jeg kan også kjøre nc core-tellstick 50801 i console og ser at det går 433MHz meldinger der. Konfigurasjon på Tellstick integrasjonen sin config fane er intakt. Likevel er alle 433MHz enhetene utilgjengelig. Er det noen som har noen tips eller erfaringer med dette problemet? Hilsen Thord. Sent from my SM-G980F using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hamster Skrevet 23. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2021 Dette har jeg nå klart å løse. Inne i configuration.yaml var det under switch: konfigurert rpi_gpio og noen ports: Dette har trolig blokkert for flere switch konfigurasjoner. Konklusjon: Ved overgang fra rpi til nuc eller docker er det viktig å avkonfigurere rpi spesifikke iontegrasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.