cmedby Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Hei, Er det noen som har erfaring med å bruke Apple HomePod som stemmeassistent til Homey? Jeg ser det er Apple Homekit er "experiment" fortsatt, men er det stabilt? mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axel Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg har ikke prøvd HomePod, men du har også appen HomeyKit som alternativ til den innebyggede eksperimentelle løsningen. Den er stabil og fin for meg, og grunnen til at jeg byttet var at den har filtrering så du kan styre hva som dukker opp i HomeKit og ikke. Av og til må jeg legge enheter tilbake i det rommet de hører til, men det er det eneste problemet jeg har opplevd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmedby Skrevet 29. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2021 Takk skal du ha! Prøver det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.