stigvi Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 Det dukket opp en etter min mening ganske fin og enkel termostat for lovelace i hacs. Fin hvis en stort sett bare veksler mellom presets og ikke setter temperaturer ofte piitaya/lovelace-climate-mode-entity-row: Climate mode entity for Lovelace (github.com) 1 Siter
hvg99 Skrevet 13. april 2021 Skrevet 13. april 2021 (endret) Takk. Dette er nyttig. Jeg har en annen kompakt versjon, og den er ikke slank nok etter mitt syn. Hadde egentlig vært best for meg om det gikk an å bytte ut alle ikonene med en enkel pluss/minus med innstilt temp Hva betyr sol og frost i ditt oppsett? Er sol-preset "varme" og frost "av"? Edit: Jeg spør før jeg sjekker GitHub. Ser for meg å bruke På, eco og av. Kan vel trykke på navnet for å få opp standard innstilling der man kan endre på temp. Endret 13. april 2021 av hvg99 Siter
stigvi Skrevet 13. april 2021 Forfatter Skrevet 13. april 2021 Jeg har byttet ut ikonene med det som vises nedenfor. Ikonene fra venstre er av, frostsikring, natt-temperatur og dag-temperatur. Jeg har Nobø termostater og ovner så der er natt-temperatur det samme som "Økonomi" og dag-temperatur er "Komfort". Frostsikring er fast satt til 7 grader. Siter
Anbefalte innlegg