Blenne Skrevet 25. mars 2021 Skrevet 25. mars 2021 Hei, Jeg har i mange år kjørt Fibaro, og har vært svært fornøyd med det, men jeg ser at FutureHome har kommet seg betraktelig. Vurderer derfor dette. Det jeg sliter litt med å forstå er et eventuellt samspill mellom en Boligalarm og F.eks Futurehome. Jeg ønsker i utgangspunktet og ha elementer som brannsensorer og dørsensor for innbrudd i FutureHome, slik at jeg kan sette opp scener for dette. Men ved å gjøre det vil jeg mangle tjenester som man får levert fra f.eks Sector Alarm, Verisure, Homely etc, en alarmsentral med utrykning. Mitt spørsmål er derfor; For de av dere som kjører f.eks FutureHome, har dere også Utstyr og abb hos en boligalarmleverandør, eller finnes det måter å knytte en scene opp mot en alarmsentral uten å måtte kjøpe denne tjenesten fra et selskap som f.eks Homely? Jeg ønsker jo helst å kunne knytte Yale Doorman opp mot FutureHome, og ikke mot f.eks Homely. Siter
Moskus Skrevet 26. mars 2021 Skrevet 26. mars 2021 11 timer siden, Blenne skrev: Jeg ønsker i utgangspunktet og ha elementer som brannsensorer og dørsensor for innbrudd i FutureHome, slik at jeg kan sette opp scener for dette. Jepp. Det gjør vi alle sammen. 12 timer siden, Blenne skrev: finnes det måter å knytte en scene opp mot en alarmsentral uten å måtte kjøpe denne tjenesten fra et selskap som f.eks Homely? Pr. dags dato: Nei. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.