ZoRaC Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 1 time siden, SteinarH skrev: Jeg prøver å få en forståelse av denne tidsstyringen, men har litt utfordringer med hvordan man skal definere døgnskifte. Finnes det en god forklaring på dette? «Before XX:XX» betyr fra kl 00:00:01 til kl XX:XX. «After XX:XX betyr fra kl XX:XX til kl 23:59:59. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SteinarH Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 47 minutter siden, ZoRaC skrev: Before XX:XX» betyr fra kl 00:00:01 til kl XX:XX. «After XX:XX betyr fra kl XX:XX til kl 23:59:59 Så dette betyr at man må lage to linjer eller eventer for døgnskifte? Har du noen eksempel.. (Litt treg på dette) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 10 minutter siden, SteinarH skrev: Så dette betyr at man må lage to linjer eller eventer for døgnskifte? Har du noen eksempel.. (Litt treg på dette) Riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SteinarH Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, ZoRaC skrev: Riktig. Flott, da har jeg forstått det riktig . Men det blir kanskje flere utfordringer når man skal ha forskjellig tidspunkt i helgene vs hverdager? Skal bruke dette til å styre ovner og gulvvarme, og ønsker at tidspunkter for innslag av nattsenking skal være forskjellig i helgedager kontra hverdager. I dagens Nobø-system, fungerer dette sømløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lasseruud Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Ta en titt på EasyTrigger-pluginen. Der kan du sette opp schedule for ei hel uke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 (endret) 26 minutter siden, SteinarH skrev: Skal bruke dette til å styre ovner og gulvvarme, og ønsker at tidspunkter for innslag av nattsenking skal være forskjellig i helgedager kontra hverdager. I dagens Nobø-system, fungerer dette sømløst. Installer SDJ-Vstat og EasyTrigger. Da får du en «schedule» du setter opp via gui. EDIT: @lasseruud ble visst før meg ? Endret 6. januar 2019 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SteinarH Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, lasseruud skrev: Ta en titt på EasyTrigger-pluginen. Der kan du sette opp schedule for ei hel uke. 1 minutt siden, ZoRaC skrev: Installer SDJ-Vstat og EasyTrigger. Da gjør jeg et forsøk på dette. Takk til dere begge så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Som Moskus så har heg foreløpig samme behov for varme og lys på fridager i uken(syke barn etc) og helligdager, og andre på arbeidsdager(kontortid/ unger på skole/bhg) Jeg bruker Moskus sitt Termostat-script kombinert med Fridager-script. I utgpunktet Høy temp når hjemme og lav temp om natta/borte(og vindu/dør oppe over 1 min). Har egne VD for tid på døgnet og lyst/mørkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 57 minutter siden, gullfrode skrev: Som Moskus så har heg foreløpig samme behov for varme og lys på fridager i uken(syke barn etc) og helligdager, og andre på arbeidsdager(kontortid/ unger på skole/bhg) Samme her. Men jeg bruker SDJ-VStat og håndterer fridagene via events. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SteinarH Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 På 6.1.2019 den 19.56, gullfrode skrev: Jeg bruker Moskus sitt Termostat-script kombinert med Fridager-script. Er dette tilgjengelig noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 50 minutes ago, SteinarH said: Er dette tilgjengelig noe sted? https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/forum/44-scripts/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 9 timer siden, SteinarH skrev: Er dette tilgjengelig noe sted? 9 timer siden, GeneralVirus skrev: https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/forum/44-scripts/ Nærmere bestemt her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.