GAS Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Noen som kan komme med noen tips for hva jeg kan prøve for å komme meg inn på phoscon. Sluttet å virke etter windows uppdate!! Dårlig waf her, hun vil ha tilbake Homey istedenfor Homeseer Har prøve ip adressen jeg finner på Homeseer å de to knappene oppe til høgre på deconz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Hillmar Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Ser at Phoscon er satt opp på port 8080. Du er sikker på at det er denne du prøver å nå? Dvs: «169.254.72.154:8080». Det var forøvrig en «rar» privat IP-adresse. Den er utenfor det som er definert som standard private IP-adresser… Er det bevist valgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Charlie Skrevet 27. mars 2021 Del Skrevet 27. mars 2021 Det er link local ip. Ofte automatisk satt av os og kan brukes i LAN innenfor samme segment. Mulig denne har endret seg for deg. Anbefaler å bruke 127.0.0.1 om det er samme maskin, evnt finne en mer fast IP maskinen har. Du nevner ikke om du evnt kjører docker eller på annen maskin.. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Link-local_address Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 GAS Skrevet 27. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2021 Kjører alt på samme maskin. Etter å ha restartet maskinen å kjørt deconz som admin fekk jeg tilgang til phoscon. Men fekk fortsat ikke tilgang via Homeseer så i irritasjon og desperasjon endte jeg me å slette den å legge den inn på nytt. Så nå har jeg en haug med devices å events som må ryddes å fikses... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
GAS
Noen som kan komme med noen tips for hva jeg kan prøve for å komme meg inn på phoscon. Sluttet å virke etter windows uppdate!!
Dårlig waf her, hun vil ha tilbake Homey istedenfor Homeseer
Har prøve ip adressen jeg finner på Homeseer å de to knappene oppe til høgre på deconz.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.