Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel på bedre overskrift så skal eg prøve å forklare. 

Eg har en automower fra husqvarna der eg ønsker å dele opp guidekabel til to. 

Problemet er at bare en kan være aktiv om gangen, og må inn med rele for styring. 

Ønsker å unngå to enheter så spm er om det finnes en enhet der eg kan ha en kabel ( med kun en ledning) som eg kan splitte? 

Alternativt så tenker eg wago for splitting og to enheten, men fordyrer prosjektet 

Skrevet

Kunne du laget en tegning for å vise oss hva du tenker? 

På Facebook har du gruppen "Husqvarna Automower i norske hager". Der mener jeg å ha sett en lignende problemstilling. 

Veldig mange releer har både  closed og open utgang. Jeg tror man kan bruke begge samtidig. Slik vil alltid en guide wire være aktiv. 

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.