Trash2000 Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Logger ikke RFXCOM-pluginet endringer på devices til Homeseer-loggen, slik Z-Wave-pluginet gjør? Har forsøkt å sette logging til 0, 1 og 2 i General-innstillingene, men uten suksess. Har forsøkt å Google meg fram til svaret, men finner ingen gode svar. På forhånd takk (Ønsker å logge døgnets varmeste og kaldeste temperatur fra ulike temperatursensorer) Siter
Moskus Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 Akkurat nå, Trash2000 skrev: (Ønsker å logge døgnets varmeste og kaldeste temperatur fra ulike temperatursensorer) Device History. 2 minutter siden, Trash2000 skrev: Logger ikke RFXCOM-pluginet endringer på devices til Homeseer-loggen, slik Z-Wave-pluginet gjør? Det er vel mer en HomeSeer-funksjon. Har du fjernet "Do not log" fra device properties? Siter
Trash2000 Skrevet 5. april 2021 Forfatter Skrevet 5. april 2021 10 minutter siden, Moskus skrev: Device History. Det er vel mer en HomeSeer-funksjon. Har du fjernet "Do not log" fra device properties? "Do not log" er ikke krysset av - derfor jeg stusset litt. Men kan jo være at Device History løser problemet enklere enn å scripe virtuelle devices basert på verdiene som skrives i console! Takk, @Moskus Siter
Moskus Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 2 minutter siden, Trash2000 skrev: Men kan jo være at Device History løser problemet enklere enn å scripe virtuelle devices basert på verdiene som skrives i console! Hehe, ja! Utvilsomt! 1 Siter
ZoRaC Skrevet 5. april 2021 Skrevet 5. april 2021 I RFXCOM kan du legge til devicer for max/min direkte i plugin. Da håndterer den det selv. 1 1 Siter
Moskus Skrevet 6. april 2021 Skrevet 6. april 2021 15 timer siden, ZoRaC skrev: I RFXCOM kan du legge til devicer for max/min direkte i plugin. Da håndterer den det selv. Really? Wow, det har jeg ikke sett før. Tidligere var det kun for vindkast, men det er 7-8 år siden jeg satte det opp... Siter
ZoRaC Skrevet 6. april 2021 Skrevet 6. april 2021 25 minutter siden, Moskus skrev: Really? Wow, det har jeg ikke sett før. Tidligere var det kun for vindkast, men det er 7-8 år siden jeg satte det opp... Jeg satte det opp for 5 år siden, det var der da i hvertfall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.