Chrulf Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg har et kjøleskap uten noen sensor som gir beskjed om at døra står åpen. Gjelder både for kjøledelen og frysedelen. Lager heller ingen lyd. Noen som har noen tips på hva en kan gjøre med det? Noen smarte sensorer å anbefale feks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 Moskus Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg hadde brukt en magnetsensor fra Aqara, evt. en mindre hvis du kan finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 stigvi Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 23 minutter siden, Chrulf skrev: Jeg har et kjøleskap uten noen sensor som gir beskjed om at døra står åpen. Gjelder både for kjøledelen og frysedelen. Lager heller ingen lyd. Noen som har noen tips på hva en kan gjøre med det? Noen smarte sensorer å anbefale feks? En temperaturføler fra Aqara. Da får du varsling på andre årsaker til at temperaturen stiger som en bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 harelabb Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 På hytten har jeg et 433Mhz ute-inne termometer fra Jula, hvor jeg har lagt ute-kabelen inn i kjøleskapet. Får en mail hvis temperaturen blir for høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Chrulf
Jeg har et kjøleskap uten noen sensor som gir beskjed om at døra står åpen. Gjelder både for kjøledelen og frysedelen. Lager heller ingen lyd.
Noen som har noen tips på hva en kan gjøre med det? Noen smarte sensorer å anbefale feks?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.