Picard Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg skal snart i gang med å pusse opp, og skal installere spots i taket på kjøkkenet. Tenkte å gå for SG Junistar Lux spots. Ønsker også å kunne dimme disse både manuelt og sammen med Philips Hue. Noen som har gode erfaringer med EcoDim 07 Smart ZigBee dimmer? Vil den fungere fint med SG-spottene? Eller bør jeg vurdere alternativene fra Sunricher og Namron? Viktig at det ikke blir noe flimring og lyd fra dimmeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankis78 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg lurer på det samme. Har hørt at ecodim er veldig bra, og lurer på om det er noen som har testet EcoDim 07 eller eventuelt om Elko Zigbee dimmer er bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Picard Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 Har hatt disse dimmeren nå i noen måneder, og de har fungert kjempebra. Kobles lett opp med Philips Hue-huben. Har ikke opplevd noe problem med flimring eller tilsvarende. Eneste ulempen med disse i Philips Hue-systemet er at hvis man styrer dimmeren fysisk, så blir ikke dette reflektert i appen. Men dette er slik alle slike 3. parts dimmere fungerer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.