Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Noen som benytter Elko ESH dimmer og har fått til transition på disse? 

Jeg ønsker at lyset i stua skal dimme seg fra 80% til 10% i løpet av 1 minutt, men får ikke dette til. 

Lurer derfor på om dette kanskje ikke er støttet? Jeg benytter Deconz som integrasjon. 

Skrevet

Tør jeg spørre; Hva er poenget med å gjøre det så sakte?
Om du lager en automasjon i HA med en loop der du reduserer 'brightness' med f.eks. 10% for hver sløyfe og legger inn en forsinkelse på 6 sekunder hver gang, så vil lyset gå fra fullt til av på 60 sekunder.

Skrevet

Jeg kan ikke svare for trådstarter sine grunner, men jeg har noen overganger som varer i en time og jeg gjør det fordi det skal være umerkelig at lyset endres. Å ha overganger som dette er et krav fra meg og jeg vil neppe noen gang kjøpe Elko utstyr hvis de ikke støtter slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.