Stian_90 Skrevet 11. april 2021 Skrevet 11. april 2021 Hei Noen som benytter Elko ESH dimmer og har fått til transition på disse? Jeg ønsker at lyset i stua skal dimme seg fra 80% til 10% i løpet av 1 minutt, men får ikke dette til. Lurer derfor på om dette kanskje ikke er støttet? Jeg benytter Deconz som integrasjon. Siter
VikingOy Skrevet 11. april 2021 Skrevet 11. april 2021 Tør jeg spørre; Hva er poenget med å gjøre det så sakte? Om du lager en automasjon i HA med en loop der du reduserer 'brightness' med f.eks. 10% for hver sløyfe og legger inn en forsinkelse på 6 sekunder hver gang, så vil lyset gå fra fullt til av på 60 sekunder. Siter
stigvi Skrevet 12. april 2021 Skrevet 12. april 2021 Jeg kan ikke svare for trådstarter sine grunner, men jeg har noen overganger som varer i en time og jeg gjør det fordi det skal være umerkelig at lyset endres. Å ha overganger som dette er et krav fra meg og jeg vil neppe noen gang kjøpe Elko utstyr hvis de ikke støtter slikt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.