Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann,

Jeg har akkurat fått integrert en slik power-sak, som jeg trengte å bruke til å både fjernstyre av/på, men også få innblikk i strømforbruk. Jeg har integrert den ZWave JS, og den dukker opp som en switch.

Det er riktignok ikke så enkelt å slå den av og på, for den er på pr.default, men når jeg slår den av i homeassistant, så bytter den tilbake til "på", grafisk sett, mens selve bryteren da er av.

EDIT: Etter oppgradering til Home assistant 4.4 virker det som om "feilen" med av/på er borte

I tillegg lurer jeg altså på hvordan jeg får konfigurert at jeg kan lese av strømforbruk?

Noen som kan hjelpe?

Mvh,
Kurt Näslund

Endret av Kurt Näslund

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.