Norsk i Utlandet Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Hei, Jeg har gjordt en tabbe. Kjøpte 3 stk Fibaro røykvarslere modell FGSS-002 fra Kjell & Co i Sandvika. I følge bruksanvisningen på nettet er den Z-Wave kompatibel med US frekvenser 908.4 og 916 MHz. Så jeg tok sjansen og tok med meg 3 stykk til Canada. Dessverre for meg så virker det ikke med min Vera Plus. Jeg har defor 3 stk Fibaro røykvarslere modell FGSS-002 til salgs. De er i perfekt stand. Aldri koblet opp eller montert. Noen interesert??? Moderatormelding: Splittet ut i ny tråd. Vi har et egnet sted til kjøp og salg, og temaet hadde ikke noe nevneverdig med trådstarters opprinnelige spørsmål å gjøre. Endret 5. desember 2016 av Moskus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svjakobs Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Pris? Endret 2. desember 2016 av svjakobs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsk i Utlandet Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Ny pris er 599 fra Kjell & Company. 1797 for 3. Jeg selger de samlet for 1350. Du sparer 447 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjelsvik Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Om ikke svjacobs tar de så gjør jeg ser det. Er de i Canada, eller i Norge? Tenker ift frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norsk i Utlandet Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg bor i Canada, men jeg vil dekke frakt til Norge. Det får være "straffen" min for å ikke sjekke godt nok. Jeg liker virkelig designet på Fibaro, men det hjelper ikke noe når frekvensen ikke funker med min Vera Plus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svjakobs Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 23 timer siden, Norsk i Utlandet skrev: Jeg bor i Canada, men jeg vil dekke frakt til Norge. Det får være "straffen" min for å ikke sjekke godt nok. Jeg liker virkelig designet på Fibaro, men det hjelper ikke noe når frekvensen ikke funker med min Vera Plus. Sendt melding på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vr24 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 er disse solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.