Mastiff Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Flott med nytt forum! Men for å unngå tvil (jeg tvilte selv, iallfall...) kunne det vært greit å legge inn "privat" eller "personlig" så det ikek bare står "Melding" på profilsidene. Det er jo en del forum som har åpne meldinger til medlemmer som kommer på profilsiden, så jeg var litt usikker på om det kunne være en sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Takk for god input @Mastiff. Da er dette endret til Personlige meldinger slik at det ikke skal være noen tvil om hva slags meldinger det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Sehr gut, takk! Forresten, hadde det vært mulig å få inn mr. Green-emoticonet? Jeg bruker den veldig mye i postene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Den er her: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Det der er jo Kermit, din Moskusnisse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 2 timer siden, Mastiff skrev: ... "lol" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Tror jeg har sagt det før, men å diskutere med deg er som å diskutere med Jonas Gar Støre - å prøve å spikre gelé opp på veggen! Eller som å diskutere med datteren min, som er russ i år... Totalt håpløst og borkastet energi! Jeg må ha min !!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja, jeg er den håpløse her... :himlemedøynene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Så klart! Det kan jo ikke være meg det er noe galt med! (Ser du det? Mr. Green passer til det meste!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 OK, gir meg. Dette poenget går til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Endret 2. mai 2016 av Mastiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Jeg prøvde meg først med et glis fra forumikonene, men det ble bare ikke riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Er det bare hos meg halvparten av smilefjesene deres ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Ja, vi har hatt litt problemer med Emoji ikonene. Men de fleste skal fungere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Det ironiske er at min mr. Green, som er en lenke til nettet, funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 22 minutter siden, GeneralVirus skrev: Er det bare hos meg halvparten av smilefjesene deres ikke funker? Nå lurte du meg! Tenkte jeg skulle teste funksjonen på forumet som skjer når du linker til en post eller tråd, og så redigere tråden du likt til for å se om din link ble lag oppdatert. Men det hjelper ikke når du har tatt et screenshot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg