SK951 Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Hei, samboeren er glad i å tenne lys på kveldene. Vi har kjøpt noen LED-kubbelys som ser bra ut på avstand, og det fikk meg til å tenke på muligheten til å aktivere disse samtidig som vi aktiverer scenen for "kveldskos". Liker å dimme og endre fargetemperaturen på lysene når jeg skal slappe av, så det hadde vært artig at disse også gikk automatisk på. Noen som har erfaring med dette, evt. sett noe som kan passe? Siter
psv021 Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Det er vel bryter på slike kubbelys, så da går det kanskje an å forbikoble den med en z-wavebryter? Evt la de stå på hele tiden, og sette på en z-wavebryter mellom strømkilde og lys. Kan sikkert kombinere flere lys til samme strømkilde, vil jeg tro. Når jeg tenker meg om har fruen kommet slepende med noen slike lys her også. Kanskje de rett og slett må demonteres og forbedres en dag... Siter
Moskus Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Noe slikt? http://www.ebay.com/itm/12pcs-Candles-Tealight-Led-Tea-Light-Flameless-Flickering-Wedding-Remote-Control-/252486874269?hash=item3ac963f49d:g:87sAAOSwCfdXoea8 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.