Actibus Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Har aldri prøvd meg på associations, men kan man linke opp f.ens S2 på Fibaro dimmer 2 mot HS, slik at man kan trigge et event? Siter
Vitellius Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Man kan ikke linke S2 direkte opp mot Homeseer, men du kan assosiere S2 med en device som i sin tur kan trigge en event. Siter
ZoRaC Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Det ble diskutert en del tidligere og det ble antydet at S2 kanskje kan brukes som scene-kontroller. Vet ikke om noen testet det ut... Siter
Actibus Skrevet 8. desember 2016 Forfatter Skrevet 8. desember 2016 Det jeg kunne tenkt meg var at når dimmeren ble slått på f.eks etter kl 23.00 gikk den i "nattmodus" med f.eks 25% styrke.. Problemet er jo hvis bryteren uansett styrer den dimmeren direkte, da vil den jo gå på normal styrke før kontrolleren evt justerer den ned..? Siter
Moskus Skrevet 9. desember 2016 Skrevet 9. desember 2016 8 timer siden, Actibus skrev: Problemet er jo hvis bryteren uansett styrer den dimmeren direkte, da vil den jo gå på normal styrke før kontrolleren evt justerer den ned..? Nei, det er ikke som X10. Hvis lampen var dimmet til 40%, så skrudd av, og du deretter styrer den via assosiasjon, skal den (under normale omstendigheter) gå direkte til 40%. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.